ضمن تبریک به پذیرفته شدگان محترم، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ورودی بهمن ماه 1400
به شرح ذیل می باشد:
زمان ثبت نام بصورت حضوری و غیرحضوری از پنجشنبه مورخ 1400/11/07 لغایت پنجشنبه مورخ 1400/11/14 می باشد .
زمان مقرر قابل تمدید نیست
1- پرینت قبولی سنجش ( از سایت سازمان سنجش آموزش کشور )
2- اصل و دو برگ کپی کارت ملی
3- اصل و دو سری کپی شناسنامه از تمام صفحات
4- عکس 4×3 – آقایان : 8قطعه خانمها : 6 قطعه ( پشت نویسی شده و تمام رخ )
5- اصل یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه و پیش دانشگاهی
6- اصل و کپی کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی
7- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دوره متوسطه / پیش دانشگاهی
با مراجعه به سامانه « تاييديه مدارك تحصيلی وزارت آموزش و پرورش » به
آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزينه «سوابق فار غ التحصيلی »
اقدام به درخواست ارسال كارنامه فارغ التحصيلی و گواهی محل های تحصيل
دوره دوم متوسطه )سه سال آخر( به دانشگاه محل قبولی نمايند و پس از
ثبت اطلاعات و پرداخت هزينه، كدپيگيری و تأييديه پرداخت دريافت نمايند
. پذيرفته شدگان می بایست در مرحله ثبت نام الكترونيكی در دانشگاه
محل قبولی، كدپيگيری دريافت شده از سامانه «تاييديه مدارك تحصيلی
وزارت آموزش و پرورش » را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام درج
نموده و يا در مراجعه حضوری به واحد ثب تنام دانشگاه محل قبولی ارائه نمايند.
كارشناس دانشگاه / مؤسسه مي تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده،
تأييديه هاي دانشگاه/مؤسسه خود را دريافت نمايد.
درصورتيكه نام آن دانشگاه /موسسه در سامانه تأييديه تحصيلي به عنوان استعلام گيرنده
يافت نگرديد لازم است با ذكرعنوان و كد دانشگاه /موسسه با مركز سنجش و پايش كيفيت
آموزشي وزارت آموزش و پرورش مكاتبه شود.
8 -گواهی پایان خدمت، معافیت یا مدرکی جهت تعیین وضعیت نظام وظیفه
نکته مهم : درصورت بُعد مسافت و عدم حضور مدارک و مستندات را به شماره واتساپ 09117832411 ارسال نمائید.