اطلاعیه شرایط و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد شهریور 1403

به نام خدا

اطلاعیه اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 توجه شما عزیزان را به توضیحات ذیل جلب می نماید.

نکات مهم:

  • متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کد رشته محل های قبولی ثبت نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار شد.
  • ثبت نام منحصراً در تاریخ های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل در این اطلاعیه صورت می پذیرد.
  • در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نیست قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.
  • نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 ابلاغ شده است تا از پذیرفته شدگانی که مغایرت معدل دارند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفاً ثبت نام موقت و مشروط به عمل آید، بنابراین ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان به عمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شه صورت گیرد. متقاضیانی که مغایرت معدل دارند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری و از مراجعه و یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند.
  • پذیرفته شدگانی که پذیرش کد رشته محل قبولی آنها برای نیم سال تحصیلی 1404- 1403 ( مهر ماه ) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کد رشته محل قبولی آنها برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1404 – 1403 ( بهمن ماه ) باشد می توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ 1403/11/30 ارائه نمایند.
  • هیچ درخواستی تحت عنوان ” اشتباه در انتخاب رشته” در سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل بررسی نیست. بنابراین از ارسال درخواست با این موضوع به این سازمان خودداری نمایید.

پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

الف: تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی 

از پذیرفته شدگان دعوت می شود ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده زیر برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از روز سه شنبه به تاریخ 1403/06/13 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: پذیرفته شدگان باید در زمان تعیین شده در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام اقدام نمایند، بدیهی است عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام

  • شناسنامه و کارت ملی.
  • عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری به تعداد اعلام شده توسط دانشگاه.
  • مدرک وضعیت نظام وظیفه ( برای برادران ) صفحه 17 و 18 دفترچه راهنمای شماره یک آزمون فوق.
  • اصل یا گواهی مدرک کارشناسی ( برای قبول شدگان نیمسال اول تا 1403/06/31 و نیمسال دوم تا 1403/11/30 ) مدرک کارشناسی ( لیسانس ) مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی ( لیسانس ) قید شده باشد.
  • گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ( لیسانس ) برای آن دسته از متقاضیانی که با توجه به مفاد آیین نامه پذیرش با آزمون استعداد درخشان به شماره 77897/21 به تاریخ 1393/05/05 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.
  • پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ( لیسانس ) نیستند، لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم ذیل این اطلاعیه ( این فرم از دانششگاه های محل قبولی قابل دریافت است ) را ارائه نمایند.
  • آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته ( به تاریخ 1403/03/12 لغایت 1403/03/19 ) دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 73 دفترچه راهنمای ثبت نام ( شماره 1 ) یا صفحه 599 دفترچه راهنمای انتخاب ارشته های تحصیلی ( شماره 3 ) را از مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.
  • معدل مدرک کارشناسی پذیرفته شده باید با معدلی که قبلاً در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده، یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان باشد. بدیهی است از ثبت نام قطعی آن دسته از متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند ( معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد ) خودداری خواهد شد. افراد دارای مغایرت معدل لازم است بند 4 نکات مهم این اطلاعیه را ملاحظه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا